اجاره کلایمر در شیراز

اجاره دستگاه کلایمر در شیراز

آیا تا به حال نام کلایمر را شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید که کلایمر می‌تواند یک جایگزین عالی برای داربست باشد و حتی خیلی بهتر و کارآمدتر از آن عمل کند؟ شاید خیلی از شما به تازگی راجع به این مقوله چیزهایی شنیده باشید و هنوز ندانید که آیا اجاره یا خرید کلایمر می‌تواند برایتان به صرفه باشد یا خیر. چنانچه در شیراز زندگی می‌کنید، این مقاله را از دست ندهید. زیرا ما قصد داریم در مورد اجاره کلایمر در شیراز با آسمان کلایمر با شما صحبت کنیم و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.

کلایمر چیست؟

قبل از هر چیز می‌خواهیم دقیقاً برایتان تعریف کنیم که اصلاً کلایمر چیست؟ کلایمر جایگزین داربست است. در خیلی از پروژه‌های صنعتی و ساختمانی از آن استفاده می‌کنند. کلایمر را برای نفربری طراحی می‌کنند. استانداردهای بین المللی خاصی را برای تولید آنها در نظر می‌گیرند. در نتیجه می‌تواند یکی از امن‌ترین تجهیزاتی باشد که باید برای ساختمان سازی به سراغ آن رفت. ضریب ایمنی که برای کلایمرها در نظر می‌گیرند، ضریب ۳ تعریف می‌شود. حتی شما می‌توانید کلایمرهای خیلی امنی مانند پرتابل برقی را خریداری کنید که بخش‌های متفاوتی در آنها وجود دارد و هر کدام می‌تواند برای ایمنی گزینه مناسبی باشد؛ زیرا استانداردهایی که برای آنها در نظر می‌گیرند، نسبت به کلایمرهای دیگر خیلی سختگیرانه ‌تر است.

مزایای استفاده از کلایمر

شاید خیلی از شما هنوز مجاب نشده باشید که اجاره کلایمر در شیراز به آسمان کلایمر را انجام دهید و ندانید که چه مزایایی می‌تواند داشته باشد. خوشبختانه مزایای زیادی در مورد کلایمر هست که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم و در این قسمت مهم‌ترین موارد را نام می‌بریم.

هزینه پایین

اولین مزیتی که در مورد کلایمر نسبت به داربست وجود دارد، این است که هزینه آن پایین‌تر است. یعنی در واقع نسبت به داربست سنتی گزینه خیلی بهتری است. حتی شما می‌توانید از آنها برای ارتفاعات خیلی بالا کمک بگیرید و همین باعث می‌شود که کارتان راحت‌تر باشد؛ در صورتی که برای بستن داربست مدام باید پروسه نصب را انجام دهید. همین کار باعث می‌شود که هم در زمان و هم در هزینه‌هایتان تا حد زیادی صرفه‌جویی شود. از طرفی پسماند هم کمتر خواهد شد و هزینه‌ها باز هم از این لحاظ پایین‌تر می‌آید.

ایمنی بالا

چه چیز مهمتر از اینکه ایمنی شما و کارگرانتان کاملاً تضمین شده باشد و سطح ایمنی آنها تا حد زیادی افزایش پیدا کند. در نتیجه اگر می‌خواهید در ارتفاعات بالا کار کنید، خیالتان راحت‌تر است. ایمنی بالا باعث می‌شود که شما خیلی راحت بتوانید کارتان را انجام دهید و تمرکز بیشتری داشته باشید. حتی اگر بخواهید در ارتفاعات بالا روی نمای ساختمان کار کنید، خوشبختانه کلایمر این اجازه را به شما می‌دهد. امکانات ایمنی مختلفی از جمله دستگاه‌های محافظتی در آنها طراحی شده که باعث می‌شود خطرات مربوط به سقوط از ارتفاعات بالا را نداشته باشید. البته به شرطی که نصب به صورت اصولی برایتان انجام شده باشد.

سرعت بالا در حین کار

از آنجایی که ایمنی افزایش پیدا می‌کند، در نتیجه شما با خیال راحت می‌توانید کارتان را پیش ببرید و کارگرانتان هم آرامش بیشتری را احساس می‌کنند. این اتفاق باعث می‌شود که سرعت کار تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از طرفی از آنجایی که شما در کلایمر مثل داربست مجبور به تغییرات در نصب نیستید و خیلی راحت می‌توانید با یک بار نصب کارتان را انجام دهید، همین باز هم عاملی برای افزایش سرعت است که یک مزیت بسیار مهم و بزرگ به شمار می‌آید.

کلایمرها سرعت جابجایی و حمل و نقل بسیار بالایی دارند. در نتیجه خیلی راحت می‌توانید لوازم را در پروژه جابجا کنید و شروع به کار خود را در مدت زمان سریع‌تری پیش ببرید. استفاده از این دستگاه باعث می‌شود که سطح کارایی ایمنی و هزینه‌ها تا حد زیادی بهبود پیدا کند؛ مخصوصاً اگر پروژه‌های شما در ارتفاع بلندی باشد. به خاطر همین است که توصیه می‌کنیم حتی برای ساخت برج هم به سراغ استفاده از کلایمر بروید.

نکات کلیدی برای انتخاب کلایمر

کلایمرها جزو مهمترین ابزارآلاتی هستند که شما می‌توانید برای ساخت و ساز از آنها استفاده کنید اما برای اینکه شرکت مناسب کلایمر را پیدا کنید، باید یک سری نکات کلیدی را در نظر بگیرید تا کارتان خیلی راحت‌تر باشد. آسمان کلایمر یکی از همین شرکت‌های معتبر است که به شما معرفی می‌کنیم. حال به شما خواهیم گفت که چه ویژگی‌هایی و چه نکاتی را برای انتخاب شرکت کلایمر باید در نظر بگیرید که همه آنها را می‌توانید با اجاره کلایمر در شیراز به آسمان کلایمر تجربه کنید.

شرکت رسمی

اولین چیزی که باید به آن دقت کنید، این است که شرکت کاملا معتبر و رسمی باشد. تمامی اطلاعات شرکت را داخل سایت بررسی کنید‌. مثلاً نام تجاری، شماره، ثبت آدرس و شماره تماس باید کاملا رسمی و قابل اعتماد و همچنین در دسترس باشد تا مطمئن شوید کارتان اصولی پیش می‌رود.

سابقه بالا

از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، این است شرکتی که کلایمر را به شما اجاره می‌دهد، سابقه طولانی داشته و خدمات کلایمر را به بهترین شکل ممکن برایتان به انجام برساند. شرکتی می‌تواند در این زمینه موفق ظاهر شود که سابقه کار بالایی داشته باشد که دقیقاً آسمان کلایمر همین شرایط را دارد؛ زیرا پیش از ۳۰ سال در این زمینه تجربه و تخصص دارد.

دارای دفتر معتبر

یکی دیگر از نکات کلیدی که برای انتخاب شرکت کلایمر باید به آن دقت کرد، این است که دفتر معتبر داشته باشد. شرکتی که قرار است کلایمر را به شما اجاره دهد، حتما باید محل ثابت و دفتر ثابت داشته باشد که نشان می‌دهد پایداری و اعتبار شرکت بسیار بالاست. همچنین اگر مشکلاتی اتفاق بیفتد یا شما از محصول رضایت کافی نداشته باشید یا بخواهید سوالاتتان را بپرسید، می‌دانید که دقیقاً باید به کجا مراجعه کنید و مشکلاتتان را برطرف کنید.

قیمت کاملاً استاندارد

قیمت‌هایی که در شرکت‌های کلایمر ارائه می‌شود، نباید بیش از حد فضایی باشد‌. از طرفی اگر قیمت‌ها خیلی ارزان هم باشد، جای شک و شبهه ایجاد می‌کند. آسمان کلایمر قیمت‌های کاملاً استاندارد بر اساس نرخ مصوب را به شما ارائه می‌دهد. در نتیجه خیالتان راحت است که کار از هر لحاظ اصولی پیش خواهد رفت.

نمونه کارهای مشخص

مهمترین موردی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که نمونه کارهای کاملا مشخصی را از شرکت بخواهید و آنها را مشاهده کنید. بررسی این نمونه کارها به شما نشان می‌دهد که عملکرد و کیفیت کار این شرکت دقیقاً چگونه است. در نتیجه خیلی راحت می‌توانید به شرکت اعتماد کنید. زیرا متوجه می‌شوید که از قبل چه پروژه‌هایی را انجام داده و تحت چه شرایطی این اقدامات را پیش برده است.

امکان اجاره

خیلی از شرکت‌ها هستند که امکان اجاره را برای شما فراهم نمی‌کنند و اگر بخواهید از کلایمر آنها استفاده کنید‌ فقط باید وسیله را بخرید. در صورتی که ما بالاتر هم گفتیم شما می‌توانید اجاره کلایمر در شیراز به آسمان کلایمر را تجربه کنید. اینکه یک شرکت به شما امکان اجاره می‌دهد، یعنی نسبت به محصولاتش به اندازه کافی اطمینان دارد و مطمئن است که در مدت زمان کوتاهی که از آن استفاده می‌کنید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. حتی شما می‌توانید به صورت تستی و آزمایشی هم مدت زمان این دستگاه‌ها را اجاره کنید و اگر تمایل داشتید بعد از مدتی می‌توانید آنها را بخرید. حتی اگر بعد از خرید دیدید که دیگر استفاده‌ای از آنها ندارید، شرکت آسمان کلایمر خریدار کلایمر صفر و دست دوم شما خواهد بود و خیلی راحت می‌توانید آنها را به خود شرکت بفروشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button