چرا کلایمر بهتر از داربست است؟

چرا خرید و اجاره کلایمر بهتر از داربست است

کلایمر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای ساختمان‌هایی با ارتفاع زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلایمرها یک گزینه کاملاً امن به حساب می‌آیند که می‌توانند تا حد زیادی به بهتر شدن کیفیت کارتان کمک کنند. از طرفی کارگرانی که از آنها استفاده می‌کنند، آرامش خاطر بیشتری دارند اما سوال اینجاست که اگر بخواهیم آنها را با داربست مقایسه کنیم، چه برتری‌ها و مزایایی نسبت به داربست در آنها وجود دارد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به طور کامل برایتان توضیح دهیم که چرا دستگاه کلایمر بهتر از داربست است و چرا باید آن را جایگزین داربست کرد؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالتان برسید.

تعریفی از کلایمر چیست؟

قبل از هر چیزی بهتر است که یک پاسخ دقیق راجع به این مسئله داشته باشیم. کلایمر به داربست‌های معلق گفته می‌شود و آن را به عنوان قندوله یا بالابرنما هم می‌شناسند. در واقع یک بالابر ساختمانی است که یک سبد روی آن قرار گرفته که طول آن بین دو تا ۶ متر متغیر است. از آن می‌توانید برای تعمیر نمای ساختمان و تمیزکاری استفاده کنید و با استفاده از آن تجهیزات کارگاهی و مصالح ساختمانی را بالا ببرید.

موتورهای وینچی در کلایمر به کار گرفته شده‌اند که می‌توانید آنها را با سیم بکسل به پایه‌های نگهدارنده متصل کنید و حرکت آنها به راحتی انجام خواهد شد. در واقع یک ترمز اضطراری هم وجود دارد که به امنیت کار کمک می‌کند. کلایمر کار پرهزینه‌ای نیست و نصب آن هم سخت نیست. فقط باید طرز استفاده از آن را یاد بگیرید که خیلی هم پیچیدگی خاصی ندارد. حال باید دید که چرا کلایمر بهتر از داربست است و چه ویژگی‌ها و برتری‌هایی دارد که ما را مجاب می‌کند به سراغ خرید آن برویم.

مزایای کلایمر نسبت به داربست

اینکه می‌پرسیم چرا کلایمر بهتر از داربست است، دلایل مختلفی وجود دارد. کلایمر نسبت به خیلی از ابزارها و دستگاه‌ها مزایای بیشتری دارد. اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیتی که می‌توانیم برای آن نام ببریم، این است که امنیت جانی افراد شاغل در پروژه را تامین می‌کند. در صورتی که اگر از داربست استفاده کنیم تا حد زیادی امنیت افراد در خطر است. هرگونه نصب غیر صحیح یا لغزش افراد می‌تواند منجر به اتفاقات جبران ناپذیری شود. البته که مزایای بیشتری وجود دارد که در این قسمت به طور مفصل‌تر راجع به آنها صحبت می‌کنیم.

  • اولین مزیتی که در مورد آنها وجود دارد، این است که راه‌اندازی و نصب آنها خیلی سریع انجام می‌شود. یعنی در حداقل زمان ممکن می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر بخواهیم آنها را با داربست مقایسه کنیم، باید بگوییم که نصب آنها نسبت به داربست خیلی سریع‌تر اتفاق می‌افتد و شما نیاز به دانش تخصصی خاصی ندارید و همه چیز کاملاً پیشرفته است.
  • نکته بعدی اینکه استفاده از کلایمرها پیچیدگی خاصی ندارد. شما می‌توانید یک سیستم کنترل ساده روی کلایمر را مورد استفاده قرار دهید و با استفاده از آن دستگاه را جابجا کنید. این خودش یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می‌آید.
  • کلایمر نسبت به داربست هزینه خیلی مناسب‌تر و به صرفه‌ای دارد که این خودش یک مزیت بسیار بزرگ است. کافی است که شما با خودتان تصمیم بگیرید که برای چند روز کلایمر را می‌خواهید. در نتیجه این امکان را دارید که آنها را به صورت روزانه اجاره کنید که این خودش یک مزیت اقتصادی بسیار بزرگ است و باعث می‌شود که برای اجاره و نظم هزینه زیادی را پرداخت نکنید.
  • شما با استفاده از کلایمر می‌توانید خیلی از فعالیت‌های اجرایی و کارها را با سرعت بالاتر به انجام برسانید. علت هم اینجاست که جابجایی بین طبقات در کمترین زمان ممکن برایتان انجام می‌شود و مشکل خاصی اتفاق نمی‌افتد.
  • مزیت دیگری که در کلایمر نسبت به داربست وجود دارد، این است که داربست وسیله‌ای است که شما این امکان را دارید تا به صورت افقی هم با آن جابجا شوید. خیلی‌ها فکر می‌کنند که فقط به صورت عمودی در ارتفاع حرکت می‌کند. در صورتی که انواع برقی آنها قابلیت جابجایی به صورت افقی هم دارند که این خودش کار را خیلی سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند.
  • مهم‌ترین و بزرگترین مزیتی که در کلایمر نسبت به داربست وجود دارد؛ ایمنی کلایمر بالای کارگران است. داربست به گونه‌ای است که ایمنی بالایی در آن رعایت نمی‌شود. از طرفی کارگران مدام نگران سقوط خود یا لوازمشان هستند. همین کیفیت کار را کاهش می‌دهد و آرامش را از آنها و حتی خانواده‌هایشان می‌گیرد. اما زمانی که کارگران از کلایمر استفاده می‌کنند، روی آن تمرکز بیشتری دارند و بیشتر به کارشان دقت می‌کنند. در نتیجه هیچ نگرانی وجود ندارد و کیفیت کار هم به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.
  • نکته بعدی اینکه توزیع بار داخل کلایمر به صورت کاملاً یکنواخت است. در صورتی که در سیستم داربست این امکان وجود ندارد. توزیع بار داخل کلایمر به گونه‌ای است که به یک ناحیه خاص فشار وارد نمی‌شود. در نتیجه شکستگی در آن اتفاق نمی‌افتد.
  • دستگاه‌های کلایمر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمامی ضوابط علمی و استانداردهای بین‌المللی در آنها رعایت می‌شود. در نتیجه هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
  • از آنجایی که شما در کلایمر این قابلیت را دارید که شکل و شمایل آن را تغییر دهید؛ در نتیجه می‌توانید از آن برای ساختمان‌هایی استفاده کنید که نمای قوس‌دار و منحنی دارند. در صورتی که استفاده از داربست در این ساختمان‌ها کار خیلی سخت و پیچیده‌ای است.
  • مزیت مهم دیگری که در کلایمر نسبت به داربست وجود دارد، این است که بعد از اینکه کارتان انجام شد، می‌توانید آنها را به فروش برسانید. در صورتی که داربست را باید جمع کنید که جای زیادی هم خواهد گرفت و فروشش هم کمی سخت‌تر خواهد بود.
  • کلایمر برای پروژه‌های کوتاه مدت هم مفید است، زیرا می‌توانید فقط برای چند روز آنها را اجاره کنید یا اگر آنها را خریداری کردید، به فروش برسانید که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد خرید و فروش کلایمر را می‌توانید از کجا انجام دهید.
  • داخل کلایمرها یک ترمز اضطراری وجود دارد. این ترمز اضطراری مهمترین بخش کلایمر به حساب می‌آید که ایمنی آن را تامین می‌کند و این خودش یک مزیت بسیار بزرگ است.
  • کار با کلایمر اصلاً سخت نیست. یعنی شما با پیچیدگی خاصی مواجه نیستید. فقط کافی است که در انواع کلایمر برقی چند دکمه ساده را بلد باشید. برای کلایمر دستی هم باید بدانید که چگونه با آن روی ارتفاع جابجا شوید که انجام این کار هیچ پروسه سختی ندارد.
  • کلایمرها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند و امنیتی که برایتان فراهم می‌کنند، از لحاظ قیمت کاملاً مقرون به صرفه هستند.

پروسه خرید کلایمر

اینکه کلایمر مزایای زیادی دارد، یک طرف ماجرا است اما اینکه شما آنها را از کجا تهیه کنید، هم اهمیت بسیار زیادی داشته و طرف دیگر ماجراست. آسمان کلایمر یکی از بهترین شرکت‌هایی است که می‌توانید به آنجا مراجعه کنید. خدمات مختلفی مربوط به دستگاه کلایمر در مجموعه ما ارائه می‌شود. شما می‌توانید خرید کلایمر، فروش و اجاره کلایمر را از آنجا انجام دهید. آسمان کلایمر با مدیریت جناب مهندس رستم‌زاده از سال ۱۳۸۹ فعالیت خودش را آغاز کرده به عنوان مجهزترین و ایمن‌ترین شرکت سازنده کلایمر فعالیت می‌کند و می‌تواند به صورت تخصصی خدمات ارزنده‌ای را به شما ارائه دهد. کافی است که وارد صفحه اصلی سایت شوید، با شماره تماس درج شده با ما تماس بگیرید و اطلاعات کافی را دریافت کنید. حتی اگر قصد دارید که کمتر هزینه کنید، می‌توانید کلایمرهای دست دوم را هم خریداری کنید که هم کیفیت و هم قیمت آنها تضمین شده هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button