اجاره کلایمر در مشهد

اجاره کلایمر ساختمانی در مشهد

در دنیای همیشه در حال توسعه ساخت و ساز، بهره وری سنگ بنای موفقیت است. ظهور دکل‌نوردان تغییری عظیم را نشان می‌دهد که نویدبخش صرفه‌جویی قابل‌توجه در نیروی کار و افزایش بهره‌وری است. یکی از سختی ها و مشکلات ساختمان های بلند، مخازن نفت و برج های بلند، دسترسی به ارتفاع در آنهاست. در گذشته این مشکل با استفاده از داربست قابل حل بود. اما داربست هزینه های اجرا را تا حد قابل توجهی افزایش داده و خطرات نصب و مونتاژ داربست فولادی همیشه چالش برانگیز بوده است. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان و استفاده از ماشین آلات مختلف ساختمانی، کوهنورد جایگزین سیستم داربست در نما شد. کلایمر در واقع یکی از مقرون به صرفه ترین و ایمن ترین روش ها در مقایسه با داربست است که برای ساختمان های بلند استفاده می شود.

مشخصات فنی کلایمر ساختمانی

حرکت کلایمر توسط موتورهای وینچ انجام می شود که با سیم بکسل مخصوص به پایه های نگهدارنده آن متصل می شوند. کلایمر دارای دو موتور می باشد که روی سبد نصب می شوند و توسط کابل به سازه روی بام متصل می شوند و از این طریق امکان جابجایی سبد بین طبقات جهت نظافت نما و کارهای مربوط به نازک کاری در ساختمان مانند سیمان کاری و رنگ کاری فراهم می گردد؛ کلایمر دارای قطعاتی از جمله ترمز پاراشوت، ترمز کمانی و ترمز لنتی بوده که در مواقع اضطراری از سقوط دستگاه جلوگیری می کند.به علاوه کابلی مستقل جهت امنیت بیشتر دستگاه کلایمر در نظر گرفته می شود که در مواقع اضطراری در صورت عمل نکردن سیستم های امنیتی وارد عمل شده و کل سیستم را قفل کند.گیریکس های کلایمر مدل های مختلفی تولید میشوند و نسبت به مدل ان از وزن 500 تا 1000 کیلو گرم تحمل وزن دارند. مدل های وارداتی و خارجی ان شامل بایو ۸۰۰،شنزینگ،آی تی،mx،مدل های چینی شنزینگ و ترک و ایرانی هر کدام کیفیت و قدرت های متفاوتی دارند.

انواع کلایمر ساختمانی

. کلایمر برقی

. کلایمر مکانیکی

کلایمر ساختمانی برقی

بالابر برقی که با داربست جایگزین می شود. این نوع کوهنوردها به کمک سیستم الکتروموتور کار می کنند و برای حفظ نمای ساختمان های بلند به کار می روند. در این آسانسورها یک سیستم موتور الکتریکی کار بالا و پایین بردن سبد را انجام می دهد. این نوع کوهنورد مجهز به جعبه فرمان و دکمه های مختلف برای کنترل دستگاه می باشد. کار با کلایمر برقی بسیار راحت تر از کلایمرهای مکانیکی است و می توان آنها را در جهات مختلف راهنمایی کرد.

کلایمر ساختمانی مکانیکی

بالابر مکانیکی یا دستی نوعی آسانسور ساده است که جایگزین داربست می شود و حرکت سبد در آن با دست انجام می شود. در این نوع سنگنوردها، کارگران با چرخاندن وینچی که به سیم های بالابر متصل است، کوهنورد را حرکت می دهند. با کمک قدرت دست و چرخاندن وینچ می توان کوهنورد را بالا و پایین کرد. معمولاً کوهنوردان مکانیکی توانایی حرکت افقی به چپ و راست را ندارند. این کوهنوردان به دلیل سختی کار با آن ها در ساختمان های بلند کاربرد چندانی نخواهند داشت. با این حال، می توان از نمونه های بزرگ برای ارتفاع کم یا دسترسی به طبقات محدود استفاده کرد. از کوهنوردهای مکانیکی نیز برای جابجایی افراد استفاده می شود، اما سرعت کمتری نسبت به انواع برقی دارند.

مزایای کلایمر در مقایسه با داربست

کوهنوردان نیز مانند سایر وسایل و ابزار مزایا و معایب زیادی دارند. شاید مهم ترین و اصلی ترین مزیت استفاده از کوهنورد در مقایسه با داربست، ایمنی افراد شاغل در پروژه باشد.

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که استفاده از کوهنورد چه مزایای دیگری دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید به معایب و نقاط ضعف داربست فکر کرد، اما مهمترین مزیت های کوهنورد و تفاوت آنها با داربست را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

نصب کلایمرها در کمترین زمان ممکن انجام می شود و نسبت به نصب داربست سرعت این کار بسیار بیشتر است. همچنین نصب این تجهیزات پیشرفته نیاز به دانش تخصصی ندارد.

استفاده از کلایمر چندان پیچیده نیست و می توانید به کمک یک سیستم کنترلی ساده که روی آن نصب شده است، این دستگاه را جابجا کنید.

هزینه مناسب تر کوهنورد نسبت به داربست از دیگر مزایای این بالابر است. شما می توانید کوهنورد را به صورت روزانه اجاره کنید و این یک مزیت اقتصادی نسبت به داربست است که هزینه نصب و اجاره کلایمر بسیار بالاست. متفاوت در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

مزیت دیگر کوهنوردان نسبت به اسکف

مزایای استفاده از کلایمر ساختمانی

  1. راه اندازی و تنظیم سریع: دکل نوردها را می توان بسیار سریعتر از داربست های سنتی نصب و تنظیم کرد که به طور قابل توجهی زمان راه اندازی و تخریب را کاهش می دهد.
  2. انعطاف پذیری پیشرفته: کارگران می توانند بدون زحمت از دکل بالا و پایین بروند تا به ارتفاعات مختلف دسترسی پیدا کنند و کارایی گردش کار را بهبود بخشند.
  3. افزایش ایمنی: دکل نوردان یک سکوی پایدار را فراهم می کند که خطر سقوط را کاهش می دهد و ایمنی کلی سایت را افزایش می دهد.
  4. کاهش ساعات کار: فرآیند راه اندازی و برچیدن سریع دکل کوهنوردان می تواند ساعت کار را تا 50% کاهش دهد و در نتیجه صرفه جویی قابل توجهی در هزینه نیروی کار خواهد داشت.
  5. به حداقل رساندن زمان توقف: با تنظیمات سریعتر و تغییر موقعیت، جدول زمانی پروژه را می توان کوتاه کرد، که منجر به تکمیل زودتر پروژه و کاهش هزینه های سربار می شود.
  6. استفاده بهینه از نیروی کار: کارگران می توانند به جای صرف زمان زیاد برای مدیریت داربست، بیشتر بر روی وظایف اصلی خود تمرکز کنند و در نتیجه بهره وری کلی را افزایش دهند.
  7. حمل و نقل آسان تر: کلایمر وسیله قابل دسترس تری برای حمل مواد و ابزار به محل کار فراهم می کنند و در زمان صرفه جویی می کنند و در عین حال نیاز کارگران را به چندین بار سفر به بالا و پایین دکل کاهش می دهند. این راحتی در حمل و نقل مواد، عملیات لجستیکی را بهینه می کند و تاخیر در فعالیت های ساخت و ساز را به حداقل می رساند.
  8. راه اندازی و حذف آسان: کلایمر را می توان به سرعت مونتاژ و جدا کرد، و آنها را برای استفاده در سایت های ساختمانی ایده آل می کند. این فرآیند سریع راه اندازی و جداسازی قطعات باعث صرفه جویی در زمان با ارزش می شود و کارایی گردش کار را ساده می کند.

سطح کار محکمی را برای کارگران فراهم می کند: به عنوان مثال، کار بر روی یک سکوی متصل به دکل بسیار پایدارتر از کار بر روی یک نردبان است. سطح کار ایمن راحتی و ایمنی کارگران را در حین انجام وظایف در ارتفاعات افزایش می دهد.

اجاره و خرید و فروش کلایمر در مشهد

شرکت آسمان کلایمر که توانسته پروژهای زیادی در سطح کشور انجام دهد این بار برای شهر مشهد تصمیم گرفتیم که اگر پروژه ای در شهر مشهد دارید میتوانید برای تهیه و تامین کلایمر بر روی شرکت ما حساب ویژه بازکنید از جمله مزایای شرکت آسمان کلایمر به عنوان تامین کننده کلایمر در مشهد میتوان به هزینه بسیار مناسب چه خرید کلایمر و یا اجاره کلایمر اشاره نمود.

شما می‌توانید نیازهای خود را با کارشناسان شرکت مطرح کرده و از آن‌ها درخواست مشاوره و پیشنهادات برای خرید و یا اجاره کلایمر در مشهد برای ساختمان خود داشته باشید.

ایمنی

ایمنی در هر پروژه ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است، به ویژه در ساختمان های مستاجر که در آن رفاه ساکنان از اهمیت بالایی برخوردار است. کلایمر جایگزین ایمن تری برای داربست های سنتی هستند. این ماشین‌ها مجهز به ویژگی‌های ایمنی مانند نرده‌های محافظ، دکمه‌های توقف اضطراری و سیستم‌های حفاظت از اضافه بار هستند که رفاه کارگران را تضمین می‌کند و از حوادث جلوگیری می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button